Abonentu nuteistas buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas sėkmingai naudoja savo tautiečio – kitos sostinės buvusio mero Antano Mockaus strategiją, kuri vos neišpešė pastarajam pergalės Kolumbijos prezidento rinkimuose.
Socialinių tinklų pakinkymas ir jaunatviškas maksimalizmas įkvėpia bei sutelkia per 6.000 Snukiaknygės (Facebook) gerbėjų ir elektroninėje erdvėje populiarumu šluoja visiems likusiems lameriams per kepures!
Antai Kolumbijoje, kur interneto skvarba beveik penkis kartus lėtesnė negu Lietuvoje, jau senokai veikia elektroninis balsavimas – tiems, kas supranta, nes akivaizdu, kad šiais laikais sprendimus priima tie, kurie žengia koja kojon su inovacijomis, neatsilieka nuo laikmečio iššūkių ir geba persioreantuoti, o tai reiškia – be abejonės – naudojasi kompiuteriu.
Zuoko taikinys aiškus – sąmoningi, aktyvūs ir iniciatyvūs vilniečiai ir jiems prijaučiantys (Kaunas jau seniai, sako, dairėsi į A. Zuoką, kai tas išėjo iš Seimo).
Akivaizdus vizualinis panašumas su A. Mockaus prezidentinėje rinkimų kampanijoje naudota simbolika nė kiek neglumina, o atvirkščiai – suteikia daugiau charizmos ir šarmo, trina sienas, o kartu ir užburia pirmą kartą matančiuosius.
„Verde!“ – kvietė milijonus A. Mockus, „Taip!“ balsavimo biuletenyje ragina žymėti A. Zuokas
Hmmm. Gudrus… Gudrus tas Zuokas…
jus visi durakai
Like