Už ką suimtas Kantas?

Geležiniais antrankiais specbūrio policininkai suėmė Kantą už kiaušinių, artėjant Velykoms. Destruktyviai ir liguistai prosovietiškas tinklaraštininkas areštuotas už neapykantos kurstymą.

Visur kaišiodami savo sovietinę simboliką, Kremliaus pakalikai nuolat primena, kad niekur neišėjo ir tikrina, kaip mes juos pakenčiame… Pipedijos nuotr.

Kaži, ar svarstė Kanto elgesį kokia nors LŽEK? Jį mažų mažiausia pirmiausia derėtų paskelbti neetišku, nes yra teisinių precedentų, kai bet koks tinklaraštininkas ar fėjzbukistas yra prilyginamas viešos informacijos skleidėjui, nesvarbu, kiek lankytojų jis surenka ir koks jo pasiekiamumas.

Taigi, rusiškai ir tarptautiškai perfrazavus, Kantas būtų pavadintas žiniasklaidos priemone ir galėtų skųstis, kaip su juo susidorojama už kenkėjiškas pažiūras. Čia žurnalistinės bendruomenės pasmerkimas ir papeikimas galėtų atlikti dar vieną svarbią funkciją – pakelti diskusiją, kaip atpažinti priešišką propagandą.

Esminiai tokių brudų veiklos bruožai, tikslai ir metodai aprašomi Dovydo Pancerovo straipsniuose ir vertingi skaitymo, suvokimo ir plataus padalijimo. Trumpai apibūdinant tokių kaip Kantas rašliavos poveikį, galima išskirti tai, kad destruktyvioji propaganda dažnai skirta išmušti pamatinėms žmogaus vertybėms, suabejoti savo tapatybe ir, kokiam nors svarbiam momentui atėjus, nesugebėti susitelkti ties gyvybiškai svarbių sprendimų priėmimu. Tuomet informacinio šūdo uploado klanlai (čakros) atverti ir kenkėjiškas užkratas pumpuojamas vis gylyn į smegenis iki visiško suzombėjimo.

Dėl žodžių laisvės konkrečią dilemą iškelia tinklaraštininkas Rokiškis Rabinovičius savo socialinio tinklo G+ profilyje:

Sunku tai priimti, bet realybė yra tokia: arba mes esam laisvi ir toleruojame visų, netgi puspročių pasisakymus, arba pradėję nuo puspročių, legitimizuojame cenzūrą, o paskui jau ji plečiasi, užčiaupdama burnas ir sveiko proto žmonėms. Balanso čia pasiekti neįmanoma.

Plėtojant mintį, kyla daugiau įžvalgų, susijusių, pavyzdžiui su Einšteino pranašystėmis, neva, komunikaciniame amžiuje atsiras galimybės pasireikšti masėms dibilų. Reklamos trendai pritaria, kad ilgainiui rasis daugybė visokio nemokšiško, prasšiokiško ir idijotiško turinio, falsifikatų bei dezinformacijos. Jėga rauti piktžaides, kurios kiršina daužyti kaimynų langus – teisėsaugos reikalas, o besirūpinančiuosius, kaip komunikaciją efektyviau išnaudoti pažangių ir naujausių žinių įsisavinimui, ko gero, turėtų labiau susimąstyti ne apie ravėjimą, o apie runkelių švietimą.

Share